- Odstop od naročenega blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43. členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejetja blaga podjetju na e-mail (sara@paar.si) sporoči, da odstopa od pogodbe.
Po prejetju navedenega sporočila ponudnik kupcu pošlje postopek navodil za vračilo blaga. Kupec mora najpozneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga spletni trgovini vrniti artikle na naslov: Trgovina PAAR, Pristaniška 3, 6000 Koper. V nasprotnem primeru (po preteku 14 dni), ponudnik denarja ne more vrniti. Stroške vračila blaga na naslov ponudnika krije kupec. Vračilo blaga je potrebno poslati priporočeno.
Skladno z določili 43d. člena kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelkov.
Zato predlagamo, da kupec izdelke vrne nepoškodovane in v originalni nepoškodovani embalaži – za nas je pomembno, da se artikli ter embalaža vrnejo v prvotnem nepoškodovanem stanju. Ponudnik bo poškodovane izdelke sprejel ter kupca obvestil o zmanjšani vrednosti izdelka.
Ob vračilu blaga mora kupec priložiti račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Ponudnik opravi vračilo kupnine v roku štirinajstih (14) dni z nakazilom na transakcijski račun kupca.
Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja tukaj.
- Zamenjava
Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga v roku 14 dni od prejema zamenjamo za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Zraven priložite kopijo računa in dopišite, kaj želite zamenjati.
- Reklamacija
V naši trgovini so izdelki nabavljeni od uradnih uvoznikov ali direktno pri proizvajalcih.
V kolikor ste na izdelku, kateri je bil kupljen v naši trgovini, odkrili napako, imate možnost izdelek reklamirati.
Zakon o varstvu potrošnikov, potrošnikom, ki uveljavljajo pravice iz naslova stvarne napake omogoča, da lahko potrošnik pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če obvesti prodajalca v dveh mesecih, od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Izdelek bomo vrnili dobavitelju, kateri ga bo strokovno pregledal in v primeru stvarne napake odobril reklamacijo. V primeru, ko dobavitelj ugotovi, da je reklamacija neupravičena, bomo kupcu izdali odgovor o zavrnjeni reklamaciji pooblaščenega sodnega izvedenca.
Namero reklamacije mora kupec predhodno napovedati na e-mail sara@paar.si, kjer zavede, da prejete artikle reklamira. Po prejetju reklamacije ponudnik obvesti kupca o nadaljnjih korakih za učinkovito rešitev reklamiranih artiklov.