info@paar.si | +386 (0) 40 976 981 |  | 

Splošni pogoji

  1. Splošni pogoji uporabe

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.paar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (VPot), s priporočili GZS.

Vsebina spletne strani www.paar.si je last družbe Agiluks d.o.o., Pristaniška 3, 6000 Koper, Slovenija (v nadaljevanju Agiluks d.o.o.) in je avtorsko zaščitena. Kakršno koli kopiranje fotografij in vsebine brez dovoljenja ni dovoljeno.

Splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa prek spletne trgovine www.paar.si (v nadaljevanju »PAAR«), ki jo upravlja podjetje Agiluks d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in povpraševalcem (v nadaljevanju »uporabnik« oz. »kupec«). Uporabljajo se za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami navedenih splošnih pogojev. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

  1. Informacije in kontaktni podatki o ponudniku:

Agiluks d.o.o., Pristaniška 3, 6000 Koper
Telefon: 040 976 981
E-mail: sara@paar.si
IBAN: SI56 6100 0000 9356 870 odprt pri Delavski Hranilnici d.d.
Matična številka: 6117872000
Podjetje je zavezanec za DDV
ID za DDV: SI56938420

Vpis v sodni register:
št. sklepa SRG 2012/8280,
z datumom 23. 2. 2012
pri okrožnem sodišču v Kopru.

Znesek osnovnega kapitala: 7.500€

  1. Postopek nakupa

Nakup v spletni trgovini www.paar.si je popolnoma varen in enostaven. Izdelek lahko poiščete s pomočjo iskalnika ali preko podkategorij in filtrov hitro poiščete želeni izdelek.

Izbrani izdelek dodate v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Ko dodate izdelek, kliknete na “Košarica” v zgornjem levem kotu strani, kjer lahko uredite količino, odstranite izdelek in preverite ceno nakupa ter nadaljujete s klikom na gumb “Nakup”. Pred seboj imate vaše željeno naročilo, nato izpolnete obrazec za hitri nakup ali pa se registrirate in nakup opravite kot registrirani uporabnik.

Vse plačilne transakcije v spletni trgovini www.paar.si so varne, podatki o kreditni kartici pa bodo izbrisani. Izbirate lahko med plačilom s kartico, plačilom z bančnim nakazilom, plačilom preko PayPal ali plačilom po povzetju.

Izberete naslov za dostavo in po želji se lahko naročite na naše modne novičke, ki vam jih pošljemo na e-mail.

V primeru, da imate kodo za popust, jo vpišete v okence “Vpiši kodo za popust”, kliknete “Potrdi” in končate proces s klikom na gumb “Dokončaj naročilo”.

Vaše naročilo je v tem trenutku oddano. Poskrbeli bomo za čim hitrejšo odpremo in vas o tem obvestili na e-mail naslov. Zadovoljne stranke so naša največja vrednota, zato se bomo za vas vedno potrudili z največjo skrbjo, o kakršnih koli vprašanjih oz. informacijah pa nas lahko pokličete na telefon 040 976 981 ali nam pišete na naslov sara@paar.si.

  1. Omejitev odgovornosti

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne strani ali vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za potrošnika, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče. Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani, zato bo kupec o tovrstnih spremembah med obdelavo naročila obveščen.

Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne informacije o posameznem artiklu. Kljub temu je fotografske prikaze artiklov še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti posameznega artikla avtomatično. Z drugimi besedami, fotografije artiklov so zaradi specifike spletne trgovine digitalno in grafično obdelane, zato ponudnik ne izključuje odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla. Razlike v barvnem odtenku artikla lahko nastanejo zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Posamezna naprava (računalnik, mobilni telefon, tablični računalnik) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o proizvodih, ki jih napišejo uporabniki spletne strani. Mnenja in ocene proizvodov so mnenja posameznikov in ne nujno stališče uredništva spletnega mesta www.paar.si.

  1. Način plačila: plačilo po povzetju, plačilo s kartico, plačilo preko PayPal ali plačilo z bančnim nakazilom

Ponudnik ob naročilu omogoča plačilo s kartico (MasterCard, American Express, Diners, BA), preko Pay Pal-a ali z bančnim nakazilom. Kupnino za artikle kupec lahko plača ponudniku logističnih storitev GLS B.V. tudi ob prevzemu naročenih artiklov.

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ali s kartico (ob predhodnem dogovoru) ob prevzemu paketa.

Plačilo po povzetju je omogočeno le v primeru, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelek iz našega prodajnega asortimana dostavi na njegov domači naslov v Sloveniji.

V primeru plačila po povzetju vam bo pošiljko dostavila kurirska služba GLS med 8. in 16. uro. V kolikor v tem času dostave niste dosegljivi na domačem naslovu, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov, kjer ste dosegljvi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. Če v času dostave nihče ne bo dosegljiv, se s kurirjem dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti.

Plačilo z bančnim nakazilom na TRR

Po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki, potrebnimi za nakazilo na naš TRR.

Uporabnik se zavezuje poravnati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Agiluks d.o.o. v roku 2 dni po oddaji naročila. Dobrodošlo je, da nam po izvedenem plačilu to tudi sporočite.

V kolikor v dveh (2) delovnih dnevih ne prejmemo vašega plačila, vam pošljemo po pošti račun za opravljeno storitev. Uporabnik se zavezuje poravnati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Agiluks d.o.o. v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračuna zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.

Plačilo s kreditnimi karticami

Plačilo lahko opravite s spodaj navedenimi plačilnimi karticami:

o s plačilno kartico MasterCard,
o s plačilno kartico Visa in Visa Electron,
o s plačilno kartico American Express,
o s plačilno kartico Diners.

Plačilo preko sistema PayPal

PayPal je način plačila, ki omogoča 100% varnost za kupca. Plačilo lahko izvedete takoj in je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut.

Navedene cene veljajo le v spletni trgovini www.paar.si in se lahko razlikujejo od cen na prodajnem mestu. Plačilo z darilnimi boni trgovine PAAR je možno le z osebnim prevzemom v trgovini PAAR, Pristaniška 3, 6000 Koper.

  1. Cene

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo 22-odstotni DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči za obe stranki. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen, ne da bi o tem predhodno obvestil uporabnika.

V spletni trgovini www.paar.si so občasno objavljena gesla – promocijske kode, ki prinašajo določene popuste. Popusti se nikoli ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo.

  1. Naročila

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Za oddajo naročila v spletni trgovini se ni treba prijavljati. Ob oddaji naročila mora kupec posredovati podatke, ki so potrebni za odpremo naročila. Naročila lahko oddate vsak dan med 00:00 do 24.00 ure.

Naročila, prejeta od ponedeljka do petka do 12. ure, bodo v primeru zaloge odpremljena isti dan.

Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

Ponudnik lahko naročilo zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Kupca ob tem obvesti ter navede razloge za zavrnitev naročila.

Naročilo artiklov velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme elektronsko sporočilo o sklenjenem naročilu.

  1. Preklic naročila

Prejeta naročila prek spletne trgovine lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno.

Obvestilo o preklicu naročila je možno preko e-maila sara@paar.si. V elektronskem sporočilu je treba navesti kupčeve osnovne podatke: ime in priimek, naslov ter številko naročila.

  1. Dostava

Ponudnik izvaja dostavo v sodelovanju s ponudnikom logističnih storitev – GLS B.V.. Ponudnik stremi k najhitrejši dostavi, zato naročila, oddana do 12. ure, odpremi še isti dan, kar pomeni, da jih kupec lahko pričakuje v naslednjih dveh dneh po izvedenem naročilu. Navedeno velja ob delavnikih, razen v primeru, ko tega objektivno ni možno zagotoviti s strani ponudnika logističnih storitev ali višje sile. V primeru, da ponudnik naročenih artiklov zaradi nepredvidljivih razlogov ne more odpremiti v obljubljenem roku, kupca obvesti o novem dobavnem roku.

V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

Ponudnik logističnih storitev paket dostavi na naslov, naveden pri naročilu. V kolikor paketa na navedenem naslovu nihče ne prevzame, ponudnik logističnih storitev obvesti stranko o navodilih za prevzem oz. se dogovorita za ponovno dostavo na željenem naslovu in željeni uri dostave.

Cena dostave se zaračuna ob naročilu, vsa naročila nad 89€ bodo odposlana brez stroška poštnine. Pošiljkam s skupno vrednostjo do 88,99€ se zaračuna poštnina v višini 3,90€.

  1. Odstop od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43. členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejetja blaga podjetju na e-mail (sara@paar.si) sporoči, da odstopa od pogodbe.

Po prejetju navedenega sporočila ponudnik kupcu pošlje postopek navodil za vračilo blaga. Kupec mora najpozneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga spletni trgovini vrniti artikle na naslov: Trgovina PAAR, Pristaniška 3, 6000 Koper. V nasprotnem primeru (po preteku 14 dni), ponudnik denarja ne more vrniti. Stroške vračila blaga na naslov ponudnika krije kupec. Vračilo blaga je potrebno poslati priporočeno.

Skladno z določili 43d. člena potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjsanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Zato predlagamo, da kupec izdelke vrne nepoškodovane in v originalni nepoškodovani embalaži – za nas je pomembno, da se artikli ter embalaža vrnejo v prvotnem nepoškodovanem stanju. Ponudnik bo poškodovane izdelke sprejel ter kupca obvestil o zmanjšani vrednosti izdelka.

Ob vračilu blaga mora kupec priložiti račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Ponudnik opravi vračilo kupnine v roku štirinajstih (14) dni z nakazilom na transakcijski račun kupca.

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja tukaj.

  1. Zamenjava

Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga v roku 14 dni od prejema zamenjamo za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Zraven priložite kopijo računa in dopišite, kaj želite zamenjati.

  1. Reklamacija

V naši trgovini so izdelki nabavljeni od uradnih uvoznikov ali direktno pri proizvajalcih.

V kolikor ste na izdelku, kateri je bil kupljen v naši trgovini, odkrili napako, imate možnost izdelek reklamirati.

Zakon o varstvu potrošnikov, potrošnikom, ki uveljavljajo pravice iz naslova stvarne napake omogoča, da lahko potrošnik pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če obvesti prodajalca v dveh mesecih, od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Izdelek bomo vrnili dobavitelju, kateri ga bo strokovno pregledal in v primeru stvarne napake odobril reklamacijo. V primeru, ko dobavitelj ugotovi, da je reklamacija neupravičena, bomo kupcu izdali odgovor o zavrnjeni reklamaciji pooblaščenega sodnega izvedenca.

Namero reklamacije mora kupec predhodno napovedati na e-mail sara@paar.si, kjer zavede, da prejete artikle reklamira. Po prejetju reklamacije ponudnik obvesti kupca o nadaljnjih korakih za učinkovito rešitev reklamiranih artiklov.

  1. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se obvezuje, da bodo pridobljeni osebni podatki v celoti ostali shranjeni, varovani in obdelovani s strani ponudnika in njegovih pogodbenih obdelovalcev.

Pridobljene podatke bo družba Agiluks d.o.o. varovala in preprečila njihovo zlorabo.

Kupčevi podatki so lahko z namenom izpolnitve naročila posredovani tudi pogodbenim partnerjem ponudnika, npr. ponudniku logističnih storitev, vendar jih ti ne shranjujejo v svojih zbirkah. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

  1. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, tj. vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko 040 976 981 ali prek elektronske pošte. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova sara@paar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

  1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 1. 3. 2017.